Kalenders zijn een ontzettend sterk promotiemiddel. Het is namelijk een simpel product en kan dus op grote schaal worden uitgedeeld. Iets wat een promotiemiddel echt nodig heeft, hierbij speelt de kracht van herhaling ook een grote rol. Op het gebied van kalenders is er natuurlijk echt ontzettend veel keuze; van weekkalenders tot jaarkalenders en van 1-maandskalenders tot 3 maanden kalenders. Er is voor ieder wat wils. Een ander voordeel wat dit promotiemiddel met zich meebrengt is de ongelofelijke bruikbaarheid, hierdoor voelt een mens zich meer betrokken bij het merk/de organisatie. De logo’s/sfeerbeelden die u wilt gebruiken voor uw promotiemiddel kunt u ook makkelijk kwijt op een kalender. Om u een beetje op weg te helpen bij het kiezen van een kalender zijn de 4 populairste opties voor u op een rijtje gezet. 3 maanden kalenderIn de zakenwereld worden de 3 maanden kalenders veel gebruikt. Zo heeft u niet alleen zicht op het heden en de toekomst, maar ook op het verleden. Met kennis over het verleden wacht u een betere toekomst. Voor zakelijke doeleinden zijn de 3 maanden kalenders dus erg populair. Op deze kalender is er genoeg ruimte voor logo’s/ander promotiemateriaal. MaandkalenderDe maandkalender is misschien wel 1 van de meest gebruikte kalenders ooit. Dit maakt deze kalender nou juist zo interessant. Ieder mens vindt een maandkalender bruikbaar. Zo kan deze fungeren als kalender voor belangrijke afspraken en andere belangrijke zalen. Ook kan deze maandkalender fungeren als verjaardagskalender, bijvoorbeeld op het toilet. Mensen komen in ieder geval veel in aanraking met de kalender, en dus ook met uw merk. Er is namelijk genoeg ruimte voor uw logo/promotiemateriaal. FotokalenderDe fotokalender is meer bedoeld als sfeerkalender dan als kalender om ook daadwerkelijk in te gaan plannen. Op deze kalender is er dus extreem veel ruimte voor het verwerken van uw promotiemateriaal. Op die manier laat u mensen op een duidelijke manier kennismaken met uw merk, ideaal. Wel verliest deze kalender het voordeel van de ontzettende bruikbaarheid, aangezien deze kalender hoogstwaarschijnlijk niet zal worden gebruikt voor het maken van uitgebreide planningen. Last, but zeker not least: de weekkalenderDe weekkalender is een veelgebruikte kalender voor het gedetailleerd inplannen van belangrijk, maar ook minder belangrijke zaken. Deze is dus multifunctioneel en erg bruikbaar. Iets wat deze kalender ideaal maakt om in te zetten als promotiemiddel. Ook op deze kalender is er genoeg ruimte beschikbaar voor het verwerken van uw promotiemateriaal. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Vakantiehuizen: hoe houd je ze koel in de zomer? Vakantiehuizen: hoe houd je ze koel in de zomer?Het is geen geheim dat uw eigen vakantiehuis een geweldige manier is om de omgeving dagelijks te...
- Welke stoelen schaft u aan als bedrijf voor bezoekers? Als je een bedrijf hebt dat veel bezoekers ontvangt, is het een must om stoelen aan te schaffen die functioneel en comfortabel zijn. Maar welke...
- ongeëvenaarde audio-ervaring Succesvolle Fiat 500E “La Prima Launch Edition” keert terug als “La Prima by Bocelli” FIAT presenteert samen met maestro Andrea Bocelli, Matteo Bocelli en JBL...
- Efficiënte opslag van lang stukgoed Wanneer je als onderneming te maken hebt met langwerpige goederen, grote voorwerpen of grote en zware pallets, dan kan het soms een hele uitdaging zijn...
- De babykamer klaarmaken De babykamer klaarmaken Terwijl uw baby in uw buik blijft groeien, begint u met de voorbereiding van de complete babykamer. De babykamer zal zowel een...
- Het bedrukken van hoodies als relatiegeschenk Het uitzoeken van een creatief, een origineel en een praktisch relatiegeschenk is natuurlijk niet altijd even simpel. Veel ondernemers neigen al snel naar een cadeau...