Zaken Punt
Image default
Bedrijvengidsen

4 verschillende kalenders die u kunt inzetten als promotiemiddel

Kalenders zijn een ontzettend sterk promotiemiddel. Het is namelijk een simpel product en kan dus op grote schaal worden uitgedeeld. Iets wat een promotiemiddel echt nodig heeft, hierbij speelt de kracht van herhaling ook een grote rol. Op het gebied van kalenders is er natuurlijk echt ontzettend veel keuze; van weekkalenders tot jaarkalenders en van 1-maandskalenders tot 3 maanden kalenders. Er is voor ieder wat wils. Een ander voordeel wat dit promotiemiddel met zich meebrengt is de ongelofelijke bruikbaarheid, hierdoor voelt een mens zich meer betrokken bij het merk/de organisatie. De logo’s/sfeerbeelden die u wilt gebruiken voor uw promotiemiddel kunt u ook makkelijk kwijt op een kalender. Om u een beetje op weg te helpen bij het kiezen van een kalender zijn de 4 populairste opties voor u op een rijtje gezet.

kalender

3 maanden kalender

In de zakenwereld worden de 3 maanden kalenders veel gebruikt. Zo heeft u niet alleen zicht op het heden en de toekomst, maar ook op het verleden. Met kennis over het verleden wacht u een betere toekomst. Voor zakelijke doeleinden zijn de 3 maanden kalenders dus erg populair. Op deze kalender is er genoeg ruimte voor logo’s/ander promotiemateriaal.

Maandkalender

De maandkalender is misschien wel 1 van de meest gebruikte kalenders ooit. Dit maakt deze kalender nou juist zo interessant. Ieder mens vindt een maandkalender bruikbaar. Zo kan deze fungeren als kalender voor belangrijke afspraken en andere belangrijke zalen. Ook kan deze maandkalender fungeren als verjaardagskalender, bijvoorbeeld op het toilet. Mensen komen in ieder geval veel in aanraking met de kalender, en dus ook met uw merk. Er is namelijk genoeg ruimte voor uw logo/promotiemateriaal.

Fotokalender

De fotokalender is meer bedoeld als sfeerkalender dan als kalender om ook daadwerkelijk in te gaan plannen. Op deze kalender is er dus extreem veel ruimte voor het verwerken van uw promotiemateriaal. Op die manier laat u mensen op een duidelijke manier kennismaken met uw merk, ideaal. Wel verliest deze kalender het voordeel van de ontzettende bruikbaarheid, aangezien deze kalender hoogstwaarschijnlijk niet zal worden gebruikt voor het maken van uitgebreide planningen.

Last, but zeker not least: de weekkalender

De weekkalender is een veelgebruikte kalender voor het gedetailleerd inplannen van belangrijk, maar ook minder belangrijke zaken. Deze is dus multifunctioneel en erg bruikbaar. Iets wat deze kalender ideaal maakt om in te zetten als promotiemiddel. Ook op deze kalender is er genoeg ruimte beschikbaar voor het verwerken van uw promotiemateriaal.

Gerelateerde artikelen

Welke stoelen schaft u aan als bedrijf voor bezoekers?

Milieuvriendelijk leven

Wat is design thinking?